Informacje dla beneficjentów
31-08-2023
Granty PPGR - Oświadczenia użytkowania sprzętu
Przypominamy, iż osoby które uzyskały wsparcie w postaci sprzętu komputerowego w ramach programu Granty PPGR zobowiązane są w terminie od 31.08.2023 do 14.09.2023 do złożenia w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu Oświadczenia o użytkowaniu sprzętu.
Oświadczenie można także złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka lub na adres email.
W przypadku przesłania skanu oświadczenia należy pamiętać aby zachować oryginał do ewentualnej kontroli, która została opisana w załączniku do umowy „PROCEDURA MONITOROWANIA UTRZYMANIA EFEKTÓW PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR”.)
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84
Druk oświadczenia dostępny jest TUTAJ
29-03-2023
Granty PPGR - terminy składania Oświadczeń o użytkowaniu sprzętu
Zgodnie z zasadami programu "Cyfrowa Gmina - Granty PPGR", a także w zgodzie z umową podpisaną między osobami które uzyskały sprzęt komputerowy, a Gminą Międzyrzecz użytkownicy są zobowiązani do składania oświadczeń o użytkowaniu urządzeń przez okres dwóch lat od terminu rozliczenia przez Gminę projektu. Informujemy, iż projekt został rozliczony w dniu 14 marca br. W związku z tym podajemy do informacji terminy, w których zobowiązani są Państwo do składania oświadczeń.
Oświadczenia składają Państwo w następujących terminach:
- 31.08 - 14.09.2023;
- 29.02 - 14.03.2024;
- 02.09 - 16.09.2024;
- 28.02 - 14.03.2025;
przesyłając podpisany skan oświadczenia (oryginał należy zachować na wypadek kontroli) na adres e-mail
Wzór Oświadczenia o użytkowaniu sprzętu publikujemy poniżej:
Oświadczenie można także złożyć osobiście (wówczas składają państwo oryginał) w okienku podawczym przy ul. Rynek 1 (budynek Ratusza Miejskiego)
lub przesyłając pocztą na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
Istnieje także możliwość przesłania oświadczenia podpisanego podpisem kwalifikowanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny) i przesłania oświadczenia poprzez platformę ePUAP na nr skrzynki: /d2ko9px31c/skrytka
W razie pytań prosimy o kontakt: 95 742 69 84