Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

06-11-2015

Urząd Miejski w Międzyrzeczu

ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz 
tel. (95) 742 69 30 - 31
fax (95) 742 69 60
kontakt e-mail: e-mail
 
WYKAZ TELEFONÓW
Wydział/Referat/Biuro
Nr tel. (095)
 
Imię i nazwisko
BURMISTRZ
742 69 30-31
742 69 30-31
742 69 30-31
 
742 69 30-31
 
742 69 31
742 69 30
 
Remigiusz Lorenz
Zastępca Burmistrza
 
Adriana Dydyna-Marycka
Zastępca Burmistrza   Tomasz Markiewicz
Sekretarz
 
Ewa Walkowska - kierownik WOA 
Sekretariat
 
Joanna Bilińska 
Kamila Zambrzycka
Joanna Kocemba
Biuro Rady
742 69 34
742 69 88
 
Sabina Miernik - kierownik
Renata Król
Biuro Prawne
742 69 54
 
Stanisław Flis
Andrzej Świder
Wydział Planowania Przestrzennego
742 69 65
 
 
Monika Tomaszewska – kierownik
742 69 66
742 69 66
742 69 69
742 69 69
 
Marcin Mokrzycki
Agata Strzelczyk
Paweł Jurasik
Paulina Wacławik
Aleksandra Jakubiak-Tatur
Wydział Realizacji Inwestycji
742 69 58
 
Sylwester Suchowski – kierownik
742 69 58
742 69 57
 
 
Mariola Banaszek
Marta Pawłowska
Bogumiła Czarniak 
Urząd Stanu Cywilnego
742 69 39
 
Izabela Kępińska – kierownik
Magdalena Walkiewicz
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
742 69 35
 
Mariola Grajewska
Monika Wydrych
742 69 40
 
Irena Kiersztan
742 69 55
 
Mirosław Matla
Marcin Rzepa
Kacper Dylejko 
Wydział Spraw Społecznych
742 69 41
742 69 73
742 69 80
 
Milena Robaszyńska - kierownik
Ewelina Błaszczyk
Anna Frycz-Bielińska
Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania
Patologiom Społecznym,
Zdrowia i Opieki Społecznej
742 69 68
 
Maciej Kubowicz
Wydział Spraw Obywatelskich
742 69 36
742 69 36
742 69 33
742 69 48
742 69 50
 
Łukasz Ruta  – kierownik
Aleksandra Hałas
Anita Chrabańska
Ewa Czop
Dorota Czepirska
Biuro Ochrony Informacji Niejawnych
i Bezpieczeństwa Publicznego
742 69 49
 
Joanna Łukasiewicz
 
Wydział Gospodarki Komunalnej
742 69 53
742 69 63
 
Bogusława Czerkawska - kierownik
Angelika Grabarek
742 69 74
 
 
Agnieszka Ptaszyk
Andrzej Andrys
742 69 67
 
Beata Grzywaczyk
Bogdan Grajewski
742 69 93
742 69 93
742 69 93
742 69 87
742 69 87
 
Krystyna Jakubowska
Karolina Marciniec
Agnieszka Kaplo
Emilia Stasiak
Katarzyna Miklas
Punkt Obsługi Interesanta 742 69 95                    Sabina Kuik
Skarbnik
742 69 59
 
Kamila Anioł-Szymańska
Wydział Finansowo-Budżetowy
742 69 37
742 69 72
742 69 90
 
Joanna Wiśniewska
Bożena Merdas
Paulina Ostrowska
742 69 71
 
Sylwia Zawisza
742 69 52
 
Katarzyna Andrasz
Anna Górna
Agnieszka Gromadecka
742 69 38
 
Agnieszka Barłóg
Zofia Paszko
742 69 75
 
Małgorzata Szahun
Emilia Kozyra
Wydział Rozwoju Gospodarczego
742 69 84
742 69 84
742 69 83
742 69 82
 
Katarzyna Szadkowska – kierownik
Daniel Sobolewski
Tomasz Dembowy
Kornela Manyś
Wydział Gospodarki Mieniem
742 69 42
742 69 46
742 69 61
742 69 61
742 69 47
742 69 47
742 69 85
742 69 77
 

Natalia Konieczna – kierownik
Grażyna Duhan
Beata Kulisz
Małgorzata Nisiewicz 
Aleksandra Kozdrowska
Małgorzata Czyż
Monika Rogala
Katarzyna Ejsmont
 
Rzecznik Prasowy 742 69 73   Dariusz Brożek
Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego 500 231 163   Justyna Lorkiewicz
Monika Kłodzińska
Konserwator
Kierowca
 
500 100 023
883 901 801
 
 
 
Wieslaw Kobylnik
Kacper Dylejko
 
 
 
Korespondencję drogą elektroniczną można przesyłać za pośrednictwem:
elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP ( www.epuap.gov.pl ):
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu (umożliwia przyjmowanie i obsługę (np. urzędowe poświadczenie odbioru) dokumentów elektronicznych  podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) lub na adres e-mail  (w przypadku przesyłania korespondencji bezpośrednio na adres e-mail, nie ma możliwości otrzymania urzędowego poświadczenia obioru). 
31-03-2020

Informacje o dostępności architektonicznej

Urząd Miejski w Międzyrzeczu, ul. Rynek 1 oraz ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz
tel. 95 742 69 31
 
Parter budynku Urzędu przy ul. Rynek 1 dostępny jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście znajduje się od strony ul. Rynek: znajduje się tam podjazd pod drzwi, w celu przywołania urzędnika można skorzystać z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach z prawej strony.
Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku Ratusza, ul. Rynek 1 w każdej sprawie. 
Dla klientów głuchoniemych istnieje możliwość skorzystania z zdalnego tłumacza języka migowego.
Na placu wokół Ratusza dostępne jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
31-03-2020

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego oraz internetowy adres strony Rzecznika Praw Obywatelskich

Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
W kontakcie z urzędem osoba uprawniona (głucha lub głuchoniewidoma) ma prawo do pośrednictwa osoby przybranej lub tłumacza języka migowego.

Świadczenie zdalnego tłumacza języka migowego jest BEZPŁATNE i przeznaczone dla osób uprawnionych będących osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Przejdź na stornę Tłumacza Języka Migowego – klikając w słowo tutaj
 
 
Internetowy adres strony Rzecznika Praw Obywatelskich
Link do strony Rzecznika Praw Obywatelskich: https://www.rpo.gov.pl/

Formularz kontaktowy

  • CAPTCHA
    CAPTCHA służy odróżnieniu narzędzi zautomatyzowanych udających ludzi od rzeczywistych ludzi i ma za zadanie uniemożliwić botom rozsyłanie spamu przez tak zabezpieczone formularze. Przepisz kod z obrazka. Wielkość liter ma znaczenie. Jeśli nie możesz odczytać kodu kliknij w obrazek. Niewykorzystany kod jest ważny przez 15 minut.
    Jeśli obrazek jest nieczytelny, to go kliknij, aby zmienić grafikę. Niewykorzystany kod jest ważny przez 15 minut.