Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Deklaracja dostępności

30-03-2025

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności
Urząd Miejski w Międzyrzeczu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej, serwisu BIP zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.miedzyrzecz.pl/
  • Data publikacji strony internetowej: 3 kwietnia 2012 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28 marca 2023 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
  • Filmy, materiały multimedialne nie posiadają audiodeskrypcji , napisów dla osób głuchych,.
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
  • Brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i obrazków.
  • Część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR).
  • Dokumenty PDF nie są poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.).
Treści nieobjęte przepisami
  • Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Nadmierne koszty
  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Informacja o przeprowadzonej analizie wskazującej nadmierne obciążenie jako powód braku dostępności -
Przygotowanie deklaracji dostępności
  • Data sporządzenia deklaracji: 31 marca 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 30 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
  • Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany poniżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail.
Skróty klawiaturowe
  • Funkcjonują standardowe skróty klawiszowe.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
  • Informacji udziela: Inspektor ds. administracyjno-informatycznych.
  • Kontakt: Dariusz Brożek
  • E-mail: um~@~miedzyrzecz~.~pl
  • Telefon: 957426930
  • Fax: 957426960
  • Dariusz Brożek ,
  • Adres: ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz.
  • E-mail:
  • E-mail: um~@~miedzyrzecz~.~pl
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
  • Ewa Walkowska - Sekretarz ,
  • Adres: ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz ,
  • E-mail:
  • E-mail: um~@~miedzyrzecz~.~pl
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Miejski w Międzyrzeczu udostępnia następujące aplikacje mobilne: brak
Dostępność architektoniczna
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1, ul. Rynek 7, ul. Rynek 11, ul. Reymonta 5
66-300 Międzyrzecz
Do budynku (ul. Rynek 1) prowadzi jedno wejście. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00 (od wtorku do piątku) oraz od godz. 8.00 do godz. 16.00 (w poniedzałki). Parter budynku Urzędu przy ul. Rynek 1 dostępny jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście znajduje się od strony ul. Rynek: znajduje się tam podjazd pod drzwi, w celu przywołania urzędnika można skorzystać z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach z prawej strony. Na placu wokół Ratusza dostępne jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku jest pętla indukcyjna, która znjaduje się na parterze budynku. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku Ratusza, ul. Rynek 1 w każdej sprawie. Dla klientów głuchoniemych istnieje możliwość skorzystania z zdalnego tłumacza języka migowego. Można także skorzystać z pomocy osoby przybranej tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia z nią i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw. Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany powyżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail. Pozostałe budynki tj. przy ul. Rynek 7, ul. Rynek 11, ul. Reymonta 5 nie posiadają dostępu dla osób z niepłnosprawnościami głónie ruchowymi, poruszającymi się na wózkach. W przypadku konieczności załatwienia sprawy w komórkach tam się znajdujących należy zastosować procedurę umówienia spotkania podaną powyżej. We szystkich budynkach nie ma windy.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://bip.miedzyrzecz.pl/41/Dane/
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://bip.miedzyrzecz.pl/
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://bip.miedzyrzecz.pl/41/Dane/
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.miedzyrzecz.pl/346/Raport_dostepnosci/ /
  • Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej przy pomocy tłumacza języka migowego powinna zgłosić ten fakt co najmniej na 3 dni robocze przed planowanym terminem jej załatwienia (z wyłączeniem sytuacji nagłych). W zgłoszeniu należy podać zwięzły opis sprawy oraz wskazać metodę komunikowania się: - PJM (polski język migowy), - SJM (system językowo-migowy), - SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniemych). Zgłoszenie winno być dokonane za pomocą dostępnych środków komunikacji na podany powyżej adres, numer telefonu, faksu lub e-mail.