Strona główna
Informacja o sesji Rady Miejskiej
W następny wtorek, 30 maja 2023 r.. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się LXVII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Porządek obrad.
- Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2022 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej
w Międzyrzeczu. - Ocena zasobów pomocy społecznej.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na czas nieoznaczony i na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy (projekt nr 1).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów najmu części nieruchomości zabudowanych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów (projekt nr 2).
- Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów (projekt nr 3).
- Podjęcie uchwały w sprawie gminnego programu wspierania rodziny w gminie Międzyrzecz na lata 2023-2025 (projekt nr 4).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Sportowymi w Międzyrzeczu (projekt nr 5).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej nr 6 w Międzyrzeczu (projekt nr 6).
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania
i opieki dziecka w przedszkolu, oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej oraz innej formie wychowania przedszkolnego, a także opłat za pobyt dziecka w tych placówkach ponad ten czas (projekt nr 7).
- Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (projekt nr 8).
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 9).
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania komisji doraźnej- Zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników (projekt nr 10).
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz” (projekt nr 11).
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje i zapytania na piśmie.
- Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu Katarzyna Budych
Niniejsze zawiadomienie stanowi podstawę do uzyskania zwolnienia z zakładu pracy na czas pracy w Radzie.
Podstawa prawna: art. 24 i 25 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.)