Logo: Powiat Średzki Gmina Międzyrzecz

Logo: MigamMigam Logo: BIPBIP
Twoja przeglądarka nie może wyświetlić obiektu - pogoda

Informacje

Strona główna

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej

Ilustracja do informacji: Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
W dniu 27 października o godz. 9.00 odbędzie się sesja Rady Miejskiej. Sesja przeprowadzona zostanie w trybie zdalnym.
 
 
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze. zm.) oraz art. 15zzx ust.1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.) informuję, że 27 października 2020 r.
o godz. 9.00 odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (zdalny tryb obradowania).
 
 
Porządek obrad:
           
1.Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.Porządek obrad.
3.Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych.
4.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi  w art. 3 ust.3 ustawy
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na rok 2021 (projekt nr 1).
5.Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Międzyrzecz (projekt nr 2).
6.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonej w obrębie 0002 Kalsko (projekt nr 3).
7.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej
w obrębie 0015 Bukowiec (projekt nr 4).
8.Podjęcie uchwały w sprawie  wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia (projekt nr 5).
9.Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Międzyrzecz na lata  2020-2024 z perspektywą na lata 2025-2028 (projekt nr 6).
10.Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od nieruchomości (projekt nr 8).
11.Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia  (projekt nr 9).
12.Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych (projekt nr 10).
13.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020 (projekt nr 11).
14.Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz (projekt nr 12).
15.Podjęcie Oświadczenia Rady Miejskiej.
16.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
17.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
18.Interpelacje i zapytania na piśmie.
19.Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
20.Zamknięcie obrad.
                                         Przewodnicząca Rady Miejskiej 
                                                       
w Międzyrzeczu
                                                     Katarzyna Budych

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją