Strona główna
XXVII sesja Rady Miejskiej
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 października 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2015/2016.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat z dzierżawcą wyłonionym w trybie przetargowym.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 10 lat.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy użyczenia nieruchomości gruntowej na czas nieokreślony.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie stawek podatku od nieruchomości.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zapewnienia przez Gminny Zespół Oświaty w Międzyrzeczu wspólnej obsługi przedszkoli i szkół funkcjonujących na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części zespołu Centralnego Odcinka Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzecz – „Osiedle Zachodnie”.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 12) uchylającej uchwałę w sprawie nadania nazwy osiedlu domków 1-rodzinnych zlokalizowanych w części wschodniej miasta Międzyrzecza przylegającemu do ul. Poznańskiej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie zmiany nazw ulic.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających sołtysa i rady sołeckiej w sołectwie Bobowicko.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 16) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka rady sołeckiej w sołectwie Święty Wojciech.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 17) w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości stanowiącego regionalną pomoc inwestycyjną.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 18) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie udziałów do spółki.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 19) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 20) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2016 – 2024.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak